NPS - Kundernes oplevelser
Indsaml kundefeedback i de relevante kanaler
Måling gjort let
Mål, forstå og handle på kundefeedback
Nps.today er en komplet softwareløsning til måling, forståelse og handling på tværs af alle transaktioner gennem hele kunderejsen.

"Hos Inplenum kan vi hjælpe med, at gøre kundefeedback til en naturlig del af hverdagen med nps.today. Automatiser dine undersøgelser, få overblik over kundernes oplevelser og tag handling, hvor det skaber værdi."
Carsten M. Thomsen
Fra feedback til handling
Den største værdi af kundefeedback kommer, når du opretter et lukket kredsløb med undersøgelser, analyser og handlinger baseret på kundesvar. Opsæt alarmer på udvalgte respondenter for hurtige og præcise handlinger, og integrer undersøgelserne i dine daglige it-systemer. Analyser feedback i dit foretrukne BI-system og transformer kundeoplevelser baseret på data.
Integrer uden store it-projekter
Integration med dine it-systemer er afgørende for et effektivt og vellykket Customer Experience-program. Og det behøver ikke at være bøvlet.
Du får plug-in integrationer til alle de større kundesystemer og connectorer til de fleste andre IT-systemer. Vi integrerer din nye CX-radar med dit kundesystem og sørger for, at kundefeedback er synlig og skaber værdi på tværs af hele organisationen.
NPS til Outlook
Få adgang til en unik NPS-løsning til din Outlook-klient, der giver mulighed for at have kunderne tæt på. Du får mulighed for at gøre kundetilfredshedsarbejdet mere operationelt, og du kan hurtigt samle indsigt i dine kunders oplevelser og handle ud fra dem.
Ved at bruge NPS til Outlook ved du, hvordan dine kunder har det, og hvad du skal gøre for at få endnu bedre kundeoplevelser; dermed øget loyalitet. Vores løsning giver dig et hurtigt overblik over eksisterende kunderelationer og indsigt i en given kampagne.
Tænd din kunderadar
Gør kundefeedback til en naturlig del af hverdagen. Automatiser dine undersøgelser, få overblik over kundernes oplevelser og tag handling, hvor det skaber værdi. Vi gør det nemt at måle, forstå og handle på kundefeedback. nps.i dag erstatter komplicerede spørgeskemaer med få, specifikke spørgsmål, på tidspunkter, der er relevante for modtageren.
Forenkl dit CX-program
med en enkelt skala
Net Promoter Score (NPS®) er den verdensomspændende standard for måling af kundeloyalitet ved brug af 0-10 vurderingsskalaen. Med kun et enkelt opfølgende spørgsmål deler kunderne deres top-of-mind-feedback. Denne enkle og effektive metode måler både kundeloyalitet, kundetilfredshed og kundeindsats på tværs af hele kunderejsen.
NPS til kundeservice
og kontaktcentre
At yde den rigtige kundeservice kræver, at de enkelte agenter i kontaktcentre og kundeservice rent faktisk forstår kunderne og er uddannet til at opfylde deres behov.
Du får et operationelt værktøj til at måle, forstå og agere på dine kundeoplevelser, direkte fra dine eksisterende telefon- og IT-systemer.